En begriplig instruktion - hurra!

Efter år med modem använder jag från och med i dag det tredje hålet i väggen. Som en bättre amerikansk postiljon pulsade jag genom drivorna i snålblåsten med postavin i handen för att hämta nya modemet på macken. Med lite ångest öppnade jag instruktionsboken. Även om jag kan tänka ologiskt logiskt är inte teknik min bästa gren. Men helt i onödan! Handboken var en blandning av moment för moment- bilder och texter som inte var översatta av någon som lärt sig svenska på högskolan i Sydkorea. Och vips - det tog inte mer än fem minuter så funkade det som det skulle. Jädrar vad det går i kurvorna. Ställde av bilen, betalade räkningar och mejlade lite på samma tid som jag förut hade fått iväg ett endaste litet e-brev. Varför har jag väntat så länge...


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits