Nyaste sångläxan

Nu sitter Hanna från Arlövs alla verser i minnet och då är det dags att vidga repertoaren med en ny sång. Jonas i rummet bredvid tipsade om en annan goding, med en text som peppar, även fast jag inte är ett
Bajen-fans. Däremot minns jag nästan hur det var när Kenta var med i Melodifestivalen.

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida 

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer 

Jag ser måsarnas flykt
Jag ser solglittrets dans
ag ser fram emot härliga tider
Jag ser kvinnornas ben
Jag ser ögonens glans
Jag har tron på mig själv på min sida 

Jag har väntat så länge...

Jag hör skrattande barn
Jag hör slussarnas brus
Jag hör till de få som kan leva
Jag hör inre musik
Jag hör vindarnas sus
Jag har tron på mig själv på min sida 

Jag har väntat så länge...

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida
Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer

Kommentarer:
Postat av: En okänd Jonas

Jag tänkte bara säga att det är en kanon låt. Och tillägga lite försiktigt att Kenta körde låten "Utan att fråga" i melodifestivalen. Fast det kanske du redan visste. Och en sista grej jag vill säga är att Hanna från Arlöv också är toppen, haha.

Ta det kallt, det är allt.

2007-03-22 @ 18:41:56
Postat av: Heli

Hej
Nej det visste jag inte, så tack för upplysningen.
Minns mest uppståndelsen över hans t-shirtsval.


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits