Tiramisu-låtar

Pigga upp mig på italienska, tror jag i allafall. Oavsett om det är rätt eller fel, så det finns musik för alla stämningar. Trots mina gömmor mest går i mollinspirerade varianter har jag fått ihop en lyssningsbar  vända låtar som ökar durtonerna i själen:

Jag ger mig inte - Eva Dahlgren
Ung och stolt - Eva D
Hanna från Arlöv - Nationalteatern ...min kampsång
I´ll find my way home - Jon & Vangelis
Solen i ögonen - Lars Winnerbäck
Unwritten - N. Beddingfield
Så klart - Petter
Alla vill till himlen - Timbuktu
Make it happen  - Tough Alliance
Honungshöst - Lasse Tennander
Staten och kapitalet - Ebba Grön
All about us - Tatu
Live tomorrow - Laleh
Young american - David Bowie
In the air tonight - Phil Collins
Nya perspektiv -Ola Magnell


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits